hiszen válogatott üzletemberekből álló üzleti csoportunknak fontos feladata ellenőrizni, hogy a jelentkező emberileg és üzletileg is illeszkedjen közénk, továbbá, hogy a közösség építő elemévé váljon a tagsága során.
Az üzleti csoporton belül szakterületi kizárólagosságot élveznek a tagok, így a jelentkező tevékenységét olyan szempontból is mérlegelni kell, hogy ütközzön már meglévő tag érdekeltségével (tagságához
kapcsolódóan megjelölt szakmai területtel). Ezeket a szempontokat a csoport Tag Bizottsága
köteles ellenőrizni, pozitív döntésük esetén a jelentkezőből új tag születik.
Az új tag első találkozóját igyekszünk emlékezetessé tenni. Ekkor már felkerül a tagok közé
a Jelenléti ívbe neve, elérhetőségi és céges adatai, továbbá saját prezentációs diát is készít
neki erre a feladatra kijelölt tagtársunk, amihez szükség lesz tőle egy jól sikerült, üzleties
fotóra is, illetve érdemes kommunikálnia, ha székhelyén kívül más telephelyekkel, illetve
fióktelepekkel is rendelkezik vállalkozása, hiszen a tagi diákon a földrajzi lokációt is
vizualizáljuk.
A találkozó során az elnök többször is meg fogja szólítani az új tagot, nem csak a tagi
bemutatkozásra (kihez kérek kapcsolatot) és az Adok szekciós megszólalásra (kinek-hogyan
tudok segíteni) van lehetősége, de várhatóan érdeklődni fog a levezető, hogy miért is hozta
meg a döntést, hogy az üzleti csoporttal tart, továbbá az ünnepélyes tagavatást a BNI 6
alapelvének felolvasásával tesszük hivatalossá.
A találkozót követően várható, hogy a tagtársak alig várják, hogy megismerkedhessenek
vele, amire a BNI know how szerint kialakított, hatékony és célzott ’személyes találkozások’,
avagy 1-2-1 meetingek keretei között kerül sor, aminek célja, hogy kiderítsük egymásról,
kihez és hogyan tudjuk legjobban ajánlani, hogy az ideális ügyfeleire, partereire vagy
beszállítóira találjon kapcsolatrendszerünk hatékony felhasználásával.
Az új tag számos egyéb támogatást kap, hogy minél többet tudja kihozni tagságából, ezek
közül talán a négy legfontosabb:
A fentiek bőven minden támogatást megadnak, amivel a sikerhez már csak az új tag
elszánására és aktivitására van szükség. Felhívom ugyanakkor a figyelmed, hogy a
tagsággal a siker nem jön automatikusan, azért tenned kell. Az első pár hónapban a fókuszt
érdemes az ’Aki ad, az nyer’ filozófia első tagmondatára tenni: keresd, hogyan tudod segíteni
tagtársaidat ajánlással, ötlettel, információval, vagy a csoportot lelkes önkéntes
szerepvállalással. A bizalom kiépülésével exponenciálisan növekszik az üzleti lehetőség
számodra, csak győzd kapacitással!
Nézd meg, hogyan segíthetnek az üzleti találkozóink a kapcsolatépítésben és szakmai növekedésben. Minden héten új lehetőségeket teremtünk tagjainknak és vendégeinknek, hogy bővítsék hálózatukat, megosszák szakmai tudásukat, és előmozdítsák üzleti céljaikat egy barátságos és támogató környezetben. Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy csatlakozz hozzánk és tapasztald meg te is a közösségi együttműködés erejét!
Regisztrálj most!