Bemutatkozik a Felelős ember stratégiai kör

felelos-ember-video

Mesés együttműködés, valós hatásgyakorlás

gal-csilla

Sziasztok,

Gál Csilla vagyok, a BNI Way to the Future csoportjából.

Jószolgálati nagykövetként kérem most a BNI támogató erejét és minőségét. 

AZAZ A TE SEGÍTSÉGEDET!

Az Adománytaxi önkéntes HReseként és nagykövetként kampányolok 

2024 november 25 és december 16 között és pénz adományt gyűjtök számukra.

A kampányt ezen a linken találjátok és itt tudtok adományozni is:

Megnézem

Minden pici adomány számít, a célom most, hogy megmutassuk a közösségünk erejét.

Ha adományozol akár be is írhatod hogy BNI vagy „Aki ad, az nyer!” alapértékünket.

Szeretettel: Gál Csilla

6bb1ad49-d619-49ea-a42d-63aea2c62f24 (1)

BNI Way To The Future (WTTF) csoportunk második születésnapját ünnepeltük, amely kiemelkedően
sikeres esemény volt. Közösségünk alapja az „Aki ad, az nyer” filozófia, amely mélyen beágyazódott
mindennapjainkba és működésünkbe. Az ünneplés nem csupán egy mérföldkő volt, hanem egy
lehetőség arra, hogy visszatekintsünk az eddigi eredményeinkre, és együtt tekintsünk előre a jövő
kihívásaira és céljaira.

Az esemény során újra megerősítettük közösségünk három alapértékét: őszinteség, kedvesség és
eredményesség.
Hiszünk abban, hogy a WTTF csoportban „nincsenek sikeres ÉS magányos tagok”, mert mindenki részt vesz egymás támogatásában. Ez a támogató közeg tette lehetővé, hogy kiemelkedő eredményeket érjünk el. Az elmúlt időszakban számos személyes és üzleti kapcsolat született, amelyek mindannyiunk fejlődését segítették, mind szakmailag, mind emberileg.


A találkozó egyik legfontosabb pillanata az volt, amikor bemutattuk csoportunk SMART céljait. A WTTF csoport a 2024/2025-ös időszakban két fő célt tűzött ki maga elé: az első félévben Magyarország legtámogatóbb csoportjává válni, míg a második félévben a legvonzóbb csoport címét elérni. Ezek a célok szorosan kapcsolódnak ahhoz a missziónkhoz, hogy tagjaink folyamatosan fejlődjenek, és hogy közösségünk tagjai egymást segítve érjék el üzleti sikereiket.


Tagjaink visszajelzései alapján a BNI-ban töltött idő nagyban hozzájárult üzleti eredményeikhez.
Különösen a kapcsolatépítés és a bevételnövelés területén értünk el jelentős fejlődést. A tagok szerint a
minőségi személyes találkozók és az átlátogatások más csoportokba különösen hasznosnak bizonyultak
céljaink elérésében.

A találkozón a Lencioni-modell is fontos szerepet kapott, amely a csoporton belüli hatékony
együttműködést és az egyéni felelősségvállalást
hangsúlyozta. A modell segítségével még jobban
megértettük, hogyan tudjuk saját céljainkat összehangolni a csoport missziójával, és hogyan járulhatunk hozzá aktívabban közösségünk sikeréhez.


Az esemény végén mindannyiunk számára világossá vált, hogy a BNI WTTF csoport nem csak egy üzleti
hálózat, hanem egy valódi támogató közösség, ahol őszinte, hiteles kapcsolatokra építünk. Az új tagok beilleszkedése is gördülékenyen zajlott, köszönhetően a mentorálási rendszerünknek és azoknak az értékeknek, amelyeket képviselünk.

A születésnapi ünnepség lehetőséget adott arra is, hogy megköszönjük leköszönő vezetőségünk és
csoporttagjaink fáradhatatlan munkáját
, akik nélkül nem érhettük volna el ezeket a sikereket.

A jövő céljai ambiciózusak, de az eddigi eredményeink és közösségünk ereje biztosítja, hogy továbbra is sikeresen növekedjünk és új tagokat vonzzunk.

Az esemény összegzése mindenképpen pozitív képet fest jövőnkről, hiszen továbbra is a BNI közösség egyik kiemelkedő csoportja maradunk.

A születésnapi ünnepség megerősítette kapcsolatainkat, és új lendületet adott a közös céljaink megvalósításához, amelyekkel még sikeresebb és eredményesebb közösséget építhetünk.



viber_kép_2024-07-02_19-46-48-195

2024.07.02-án különleges offline találkozót tartott BNI csoportunk Lajosmizsén.

A lajosmizsei Geréby Kúria adott otthont online csoportunk rendhagyó, ’Az év közepén az ország közepén” címet viselő offline találkozójának. Minden tekintetben különleges alkalom volt ez, ugyanis az eseményünkhöz csatlakozott a kecskeméti Ezerjó BNI csoport is, így nemcsak nagy létszámmal, de értékes kereszt-kapcsolódásokkal is tarkítottuk a találkozót.

A főelőadónk Harangozó Edit volt, az RBT Europe Kft. ügyvezető-tulajdonosa, aki a saját tevékenységükön túlmutatva remek kereskedelmi fókusszal és a BNI hálózatépítésének eredményeivel színesítette és tette igazán értékessé az előadását.

Juhász Bálint új tagunk avatását követően el is hozta a legjobb bemutatkozásért járó vándor trófeát, ami nem is csoda, hiszen a 42-es szobában kapott szállást, ami segítségére volt, hogy megfejtse és megossza velünk az ‘élet értelmét’. Ezúton is köszönjük és sikeres tagságot kívánunk.

A csodálatos környezet és a csapatunkra mindig érvényes jó hangulat csak tetézte a találkozó sikerét.

A rendezvényünket követően ebéddel egybekötött networking cunamival árasztottuk el a Kúria területét, a terasz minden pontján kisebb-nagyobb csoportok kapcsolódtak és élvezték a BNI erejét, aminek ugyan a fókuszában az üzlet áll, ám ez mindig ennél többről szól. Közösséget, üzleti közösséget építettünk.

Az online csoportok számára évente 2-3 alkalommal van lehetőség offline találkozót is tartani, a Way to The Future csoport pedig igyekszik kihasználni ezt a lehetőséget, hiszen annak ellenére, hogy online csoport vagyunk, hiszünk a személyes kapcsolatépítés erejében.

Névtelen terv

Mennyi üzletet fog hozni?

Sokan azt mérlegelik, amikor a BNI csoportba való jelentkezésről döntést hoznak, hogy
vajon mennyi üzletet fog hozni ez a lehetőség. Ez persze egy fontos szempont, amit végig
kell számolni, ugyanakkor saját tapasztalatom szerint a LEAD-eknél és a megkötött
üzleteknél is sokkal nagyobb értéket fog teremteni az az idő, amit a BNI tagság a céges
stratégiád csiszolására fordíttat veled.

Az első lépés tehát, hogy hétről hétre tedd rá a fókuszt a vállalkozásod stratégiájának
fejlesztésére. Tedd fel magadnak és válaszold is meg az alábbi kérdéseket:

  • Mi a személyes célom a vállalkozásommal?
  • Mi a célom ezen a héten a saját munkámmal? Hogyan tudom számszerűsíteni?
  • Mit várok a csapatomtól a héten? Hogyan tudom feléjük kommunikálni? Milyen támogatásra van szükségük tőlem ehhez?
  • Milyen rendezvény, újdonság, új termék/szolgáltatás aktuális a héten/hónapban nálunk?
  • Melyik a legfontosabb termék/szolgáltatás, amit a héten értékesíteni akarunk, vagy milyen területen van szükségünk leginkább minőségi beszállítóra vagy stratégiai partnerre?
  • Ki az ideális vevőm vagy szállítóm, akihez kapcsolatot keresek? Melyik iparág?
  • Milyen típusú vállalkozás/személy? Konkrétan melyik cég/magánszemély? (cégeknek érdemes utánanézni a cégjegyzékben, opten.hu vagy bisnode.hu oldalakon) Ha cég, akkor melyik pozícióban lévő embert kell megszólítanom a sikerhez? Ki tölti be konkrétan az adott cégnél ezt a pozíciót? (ez utóbbi kérdésre korábban sokkal nehezebb volt választ találni, ajánlom, hogy tedd próbára a ChatGPT-t és másodpercek alatt kiderítheted a választ, ha nem változott mostanában)
  • Hogyan lehet felismerni az ideális vevőimet? Mi a problémájuk? Mitől nem tudnak aludni? Mi jellemzi őket általánosságban?
  • Milyen megoldást nyújt az én termékem/szolgáltatásom? Hogyan lehet fél mondattal meggyőzően felkelteni az igényt?

Számos további kérdést lehetne még ide írni, mindegyiknek az a célja, hogy
céltudatosságodat és az ügyfeleid valódi igényeit jobban megértsd és megfogalmazd. Ez
elengedhetetlen, hogy 30 másodpercben jól tudj kapcsolatot kérni, azonban ennél sokkal
többet ad számodra: tudatosságot visz az üzleti működésedbe, ráadásul ráteszi
tudattalanod fókuszát arra, amire szükséged van. A hatás varázslatos, próbáld ki!

A fenti úton elindulva érdemes kialakítani a 30 másodperces bemutatkozást az úgynevezett
Kérek szekcióra. Van, aki le is írja és vagy megtanulja, vagy profin felolvassa (dupla monitort
vagy jó helyre állított külön webkamerát javaslok, ha ezt a módszert választod, hogy ne
tűnjön úgy, mintha olvasnád, amikor olvasod! 😛 ), de még ütősebb lesz a bemutatkozásod,
ha csak az irányvonalat döntöd el előre és fejből mondod a bemutatkozást. Azonban az
időtartásra érdemes nagyon figyelni: kellemetlen érzés túllépni az időhatárt és hallani az idő
lejártát jelző csengetést, illetve a hitelességet is úgy tudod építeni, ha betartod a
játékszabályokat ezen a téren is. Ehhez az elején fontos, hogy időmérés mellett próbáld el a
szövegedet, idővel profi leszel és erre már nem lesz szükséged.

Ha megvan, hogy kihez kérsz kapcsolatot, akkor vidd fel a REGIN felületen az adatok közé,
hogy a jelenléti íven is megtalálható legyen kérésed. Online csoportként ennek különösen
nagy jelentősége van, hiszen vendégeink ezzel a papírral a kezükben távoznak a találkozóról, az ott található üzenet lényegesen tovább meg fog maradni náluk, illetve a 30-
50 bemutatkozás között nem biztos, hogy mindenki minden szavadra tud figyelni, fontos,
hogy írásban is meglegyen.

Jusson eszedbe a találkozó előtt előkészülni:

  • nyomtasd ki a REGIN-ről a friss jelenlétit, hogy követni tudd a bemutatkozásokat és jegyzetelni is sokkal könnyebb úgy. Érdemes kedd reggeli verziót leszedni és nyomtatni, hiszen lehetnek utolsó pillanatban módosítások.
  • toll, ceruza a jegyzeteléshez
  • pohár víz, kávé vagy egyéb szükséges fogyasztási cikk, hogy teljes figyelemmel legyél a találkozón
  • töltő a laptophoz, egér és minden egyéb technikai kellék, amire neked szükséged lehet
  • tartsd észben lenémítani a telefonod, majd a találkozó után vissza, hogy újra elérjenek
  • hogy jól látható legyél, szemből érdemes a fényt engedni magadra, célszerű egy plusz, mozgatható fényforrást is beszerezni, mert az online térben fontos, hogy jól látható legyen a kameraképed
  • teszteld a kamerát, mikrofont!
  • teremts nyugodt munkakörnyezetet, lehetőleg csak te legyél a találkozó során a helyiségben.

Ha ez mind megvan, akkor nincs más hátra, mint élvezni a találkozó minden izgalmát,
komoly gondolatát és vicces megszólalását. Sikeres netWORKinget kívánunk!

blog-bni-elso-talalkozo

A BNI tagság nem automatikus,

hiszen válogatott üzletemberekből álló üzleti csoportunknak fontos feladata ellenőrizni, hogy a jelentkező emberileg és üzletileg is illeszkedjen közénk, továbbá, hogy a közösség építő elemévé váljon a tagsága során.

Az üzleti csoporton belül szakterületi kizárólagosságot élveznek a tagok, így a jelentkező tevékenységét olyan szempontból is mérlegelni kell, hogy ütközzön már meglévő tag érdekeltségével (tagságához
kapcsolódóan megjelölt szakmai területtel). Ezeket a szempontokat a csoport Tag Bizottsága
köteles ellenőrizni, pozitív döntésük esetén a jelentkezőből új tag születik.


Az új tag első találkozóját igyekszünk emlékezetessé tenni. Ekkor már felkerül a tagok közé
a Jelenléti ívbe neve, elérhetőségi és céges adatai, továbbá saját prezentációs diát is készít
neki erre a feladatra kijelölt tagtársunk, amihez szükség lesz tőle egy jól sikerült, üzleties
fotóra is, illetve érdemes kommunikálnia, ha székhelyén kívül más telephelyekkel, illetve
fióktelepekkel is rendelkezik vállalkozása, hiszen a tagi diákon a földrajzi lokációt is
vizualizáljuk.
A találkozó során az elnök többször is meg fogja szólítani az új tagot, nem csak a tagi
bemutatkozásra (kihez kérek kapcsolatot) és az Adok szekciós megszólalásra (kinek-hogyan
tudok segíteni) van lehetősége, de várhatóan érdeklődni fog a levezető, hogy miért is hozta
meg a döntést, hogy az üzleti csoporttal tart, továbbá az ünnepélyes tagavatást a BNI 6
alapelvének felolvasásával tesszük hivatalossá.


A találkozót követően várható, hogy a tagtársak alig várják, hogy megismerkedhessenek
vele, amire a BNI know how szerint kialakított, hatékony és célzott ’személyes találkozások’,
avagy 1-2-1 meetingek keretei között kerül sor, aminek célja, hogy kiderítsük egymásról,
kihez és hogyan tudjuk legjobban ajánlani, hogy az ideális ügyfeleire, partereire vagy
beszállítóira találjon kapcsolatrendszerünk hatékony felhasználásával.

Az új tag számos egyéb támogatást kap, hogy minél többet tudja kihozni tagságából, ezek
közül talán a négy legfontosabb:

  • új tag mentor: tagsága első hónapja során egy tapasztalt tagtárs kerül hozzárendelésre új tagjainkhoz, aki egy jól bejáratott menetrend szerint átadja az alapvető tudást és ismereteket
  • elnöki orientáció: elnökünk külön alkalmat teremt, hogy új tagunk céljait megismerje, ily módon tudja támogatni benne, hogy megtalálja annak teljesítéséhez vezető utat
  • Sikeres Tag Útmutató (STÚ): a Déli-Régió szervezésében minden hónapban online képzés keretei között, csoportosan támogatjuk új, vagy egy éves évfordulós tagjainkat, hogy még hatékonyabban élhessenek a networking eszköztárával.
  • DOBEDU: online elérhető e-learning felület, ami rövid videókkal és egyéb anyagokkal adja át célzottan és hatékonyan a networking legjobb gyakorlatait és a BNI-hoz kapcsolódó szükséges ismereteket. Ennek a platformnak a használata egyéni felelősség, de kár és bűn kihagyni, légy 100%-os ezen a felületen is

A fentiek bőven minden támogatást megadnak, amivel a sikerhez már csak az új tag
elszánására és aktivitására van szükség. Felhívom ugyanakkor a figyelmed, hogy a
tagsággal a siker nem jön automatikusan, azért tenned kell. Az első pár hónapban a fókuszt
érdemes az ’Aki ad, az nyer’ filozófia első tagmondatára tenni: keresd, hogyan tudod segíteni
tagtársaidat ajánlással, ötlettel, információval, vagy a csoportot lelkes önkéntes
szerepvállalással. A bizalom kiépülésével exponenciálisan növekszik az üzleti lehetőség
számodra, csak győzd kapacitással!

Csatlakozz hozzánk a következő üzleti találkozón!

Nézd meg, hogyan segíthetnek az üzleti találkozóink a kapcsolatépítésben és szakmai növekedésben. Minden héten új lehetőségeket teremtünk tagjainknak és vendégeinknek, hogy bővítsék hálózatukat, megosszák szakmai tudásukat, és előmozdítsák üzleti céljaikat egy barátságos és támogató környezetben. Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy csatlakozz hozzánk és tapasztald meg te is a közösségi együttműködés erejét!

Regisztrálj most!